Regulamin

1. INFORMACJA O SKLEPIE

Sklep internetowy wakatwejherowo.pl jest nowoczesnym, wielofunkcyjnym narzędziem, umożliwiającym dokonywanie zakupów artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych za pośrednictwem Internetu.

Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie można zamawiać zarówno poprzez system sprzedaży wakatwejherowo.pl  , jak również:

- faksem lub telefonicznie pod numerami (58) 677-43-87 lub (58) 672-19-03  w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00

 - pocztą elektroniczną :sklep@wakatwejherowo.pl

Klienci z Wejherowa i okolic mogą liczyć na profesjonalną pomoc i doradztwo naszych pracowników również w siedzibie swojej firmy.

Regulamin platformy zakupowej wakatwejherowo.pl

I. Postanowienia ogólne

1. Zawartość w sklepie internetowym wakatwejherowo.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, czyli samo złożenie zamówienia przez klienta nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Klient wysyłając zamówienie składa jedynie ofertę kupna określonego towaru.

2. Klient składając zamówienie akceptuje jednocześnie postanowienia Regulaminu sklepu internetowego wakatwejherowo.pl

 

II. Składanie zamówień

1. Rejestracja nie jest obowiązkowa, jednak założenie stałego Konta Klienta umożliwi korzystanie z wielu opcji i ofert dostępnych wyłącznie po zalogowaniu, a w przyszłości nie trzeba będzie każdorazowo wprowadzać danych nabywcy.

2. Wszystkie ceny w złotych polskich są aktualne z wyjątkiem cen towarów „na zamówienie”. Podane ceny nie stanowią oferty w znaczeniu handlowym. Ceny towarów nie obejmują kosztów przesyłki.

Ceny towarów w sklepie internetowym wakatwejherowo.pl mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

3. Po wprowadzeniu produktów do koszyka należy uzupełnić dane nabywcy (dla klientów nie zarejestrowanych), zaznaczyć formę zapłaty, sposób dostarczenia przesyłki (ewentualnie odbiór własny) i wysłać zamówienie.

4. Płatności przelewem należy dokonywać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia z naszej firmy o tym, że zamówienie jest gotowe do realizacji. Klient otrzymuje takie potwierdzenie na podany e-mail w terminie 1 do 5 godzin roboczych od wysłania zamówienia. W razie wątpliwości nasz pracownik kontaktuje się z nabywcą na podany numer telefonu.

5. Zastrzegamy sobie prawo weryfikacji otrzymywanych zamówień oraz odmowy realizacji tych zamówień, których rzetelność budzi wątpliwości.

6. Opisy i zdjęcia towarów przygotowywane są z całą starannością, jeżeli jednak pojawią się nieznaczące różnice, nie mające wpływu na parametry i funkcjonalność produktu, kupujący nie może rościć z tego tytułu żadnych praw.

 

III. Potwierdzanie i realizacja zamówień

1. Po otrzymaniu zamówienia nasi handlowcy weryfikują je i wysyłają do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji lub wyjaśniają telefonicznie lub pocztą e-mail ewentualne wątpliwości dotyczące zamówienia. Nabywca płacący przelewem może teraz dokonać płatności na konto bankowe:

Kaszubski Bank Spółdzielczy/o Wejherowo

15 8350 0004 0008 4222 2000 0010

2. Jeżeli z powodu braku kontaktu z Klientem nie uda się dokonać weryfikacji zamówienia, które tego wymaga, jego realizacja przesuwa się w czasie, a obowiązek skontaktowania się ze sklepem wakatwejherowo.pl leży po stronie Klienta.

3. Zastrzegamy sobie prawo do wycofywania z naszego sklepu internetowego niektórych produktów bez uprzedzenia. Jeżeli zamówienie na dany produkt pojawi się w chwili, gdy jest on właśnie wycofywany, Klient zostanie powiadomiony o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia, ewentualnie zostanie zaproponowany nie gorszy jakościowo zamiennik.

4. Dostępność towarów  jest podana przy każdym produkcie.

5. Za zakupione towary wystawiany jest dowód sprzedaży lub faktura VAT – zgodnie z życzeniem Klienta. Dokumenty te zawierają również ewentualne koszty przesyłki.

6. Wysyłka zamówionego towaru następuje zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych (przy małej dostępności asortymentu lub przy zamówieniach indywidualnych w terminie 3-5, do 7, do 14 lub do 21 dni). W szczególnych przypadkach (niezgodności w magazynie, brak towaru u producenta, uszkodzenie towaru, zdarzenia losowe) czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym Klient zostanie poinformowany. W razie braku zgody na wydłużenie terminu realizacji zamówienia zastrzegamy sobie prawo do jego anulowania i zwrotu nabywcy wpłaconej gotówki. Jednocześnie nabywca nie może rościć żadnych praw odszkodowawczych od sprzedającego z powodu zaistniałej sytuacji.

7. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej BPS, Poczty Polskiej lub na terenie Wejherowa i okolic transportem własnym firmy  Wakat DK. Klient może również osobiście odebrać zamówiony towar w Wejherowie przy ul. Narutowicza 7.

8. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonych paczek w obecności spedytora w celu stwierdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub jego braki. W razie ich stwierdzenia należy zażądać od dostarczyciela sporządzenia protokołu z informacją o stanie przesyłki i jego czytelnego podpisu na tym dokumencie. Protokół ten należy dostarczyć do Hurtowni Wakat DK  w Wejherowie.

9. Hurtownia Wakat DK Dariusz Krasiński w Wejherowie, będąca właścicielem sklepu internetowego wakatwejherowo.pl ,nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne towaru lub jego braki powstałe podczas transportu przez firmy spedycyjne. Reklamacje dotyczące uszkodzeń i braków w przesyłce będą rozpatrywane wyłącznie po dostarczeniu protokołu podpisanego przez doręczyciela przesyłki.

 

IV. Koszty wysyłki

Na terenie Wejherowa i okolic dowóz powyżej 50,00 zł netto BEZPŁATNIE !

Istnieje możliwość BEZPŁATNEJ dostawy towaru powyżej 100,00 netto na terenie trójmiasta (każdorazowo do uzgodnienia z klientem)

1. Zamówienia o wartości powyżej 400 zł netto - dostarczamy bezpłatnie ! (dotyczy to przesyłek typowych: o wadze do 30 kg i gabarytach, których suma wymiarów długość + szerokość + wysokość nie przekracza 180 cm)

2. Zamówienia o wartości do 399,99 zł netto (przesyłki typowe) – obciążane są kosztami zgodnie z wyborem spedytora.

3. Koszt przesyłek nietypowych ustalany jest zgodnie z cennikiem spedytora i klient zostanie o nim poinformowany wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

4. Koszty przesyłek dokonywane przez firmę kurierską BPS podane są w cenach netto (należy doliczyć podatek VAT 23%)

5. Koszty dostawy papieru kserograficznego i składanki komputerowej ustalamy indywidualnie z Klientem.

6.Tabela kosztów wysyłki

 

POCZTA POLSKA

Waga

Do 0,5 kg

0,5 kg > 1 kg

List polecony ekonomiczny

5 zł.

8 zł.

List polecony priorytetowy

6 zł.

9 zł.

 

 

POCZTA POLSKA

Waga

Do 1 kg

1kg >5kg

5 kg > 10 kg

Paczka ekonomiczna -przedpłata

9,50 zł.

13 zł.

18 zł.

Paczka ekonomiczna -pobranie

13 zł.

16 zł.

22,50 zł.

Paczka priorytetowa -przedpłata

11 zł.

14,50 zł.

20,50 zł.

Paczka priorytetowa- pobranie

15,5 zł.

19 zł.

26 zł.

 

 

Kurier BPS

Waga

0kg >30 kg

Przedpłata

20 zł. netto

 

Za pobraniem

29 zł. netto

 

 

V. Płatności

Proponujemy swoim Klientom następujące formy płatności:

- przelewem na konto - przedpłata

- przelewem na konto - z odroczony termin płatności dla stałych Klientów oraz posiadających umową o współpracy z firmą Wakat DK

- gotówką za pobraniem

 - gotówką przy odbiorze własnym lub przy dostawie  transportem firmy Wakat DK

 

VI. Gwarancja i rękojmia

1. Produkty dostępne w sklepie internetowym wakatwejherowo.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Warunki gwarancji są określone na załączonym druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub są realizowane zgodnie z polskim prawem na podstawie paragonu lub faktury VAT.

2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych począwszy od dnia przekazania wadliwego produktu przewoźnikowi. Do reklamowanego produktu należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz opis usterki lub wady, zawierający dane kontaktowe do osoby reklamującej.

3.Reklamacje prosimy zgłaszać naszym pracownikom telefonicznie lub e-mailem na adres: sklep@wakatwejherowo.pl. Pozwoli to na szybkie rozwiązanie problemu i wyeliminowanie z naszej oferty produktów nie spełniających norm jakościowych.

4. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku Dz. U. 00.22.271 o ochronie praw konsumentów Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar w celach nie związanych z działalnością gospodarczą, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa, ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie do 10 dni po otrzymaniu przesyłki bez podania przyczyny. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie pogorszonym, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu.

Zwroty nie dotyczą towarów dostarczanych na specjalne zamówienie Klienta oraz towarów z oferty wyprzedażowej i promocyjnej.

Towar zwracany należy odesłać wraz z fakturą VAT na adres Hurtownia Wakat DK Dariusz Krasiński  przy ul. Narutowicza 7 , 84-200 Wejherowo, na koszt nabywcy (paczki za pobraniem nie będą przyjmowane). Kwota równa wartości zwracanego towaru zostanie przekazana na konto Nabywcy w terminie do 10 dni. Koszty odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi.

VII. Cookies

Sklep wykorzystuje cookies do:
1. zapamiętania zalogowania (sesja trwa 30 minut, po czym cookie jest kasowane);
2. zapamiętania zawartości Twojego koszyka (sesja trwa 30 dni, po czym cookie jest kasowane);
3. zapamiętania Twoich preferencji wyświetlania wakatwejherowo.pl (sesja trwa 30 dni, po czym cookie jest kasowane);
4. tworzenia statystyk i raportów oglądalności funkcjonowania wakatwejherowo.pl.

VIII. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie spory mogące wyniknąć przy realizacji zamówień rozstrzygane będą przed Sądem właściwym dla siedziby firmy Wakat DK.

3. Reklamacje rozpatrywane będą według regulaminu obowiązującego na dzień zakupu danego produktu.

4. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu internetowego wakatwejherowo.pl  są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.